Fenrir »
matejcik (14:47:51): jinak řečeno, takový modelový komplexnější dobrodružství, jak bych si ho na první pokus naplácal já:
Nově sestavený tým Deathwatch (předchůdce sežrali při zpackaný misi tyranidi) dostane za úkol zabít velitele pirátský tlupy Dark Eldarů, která řádí v Segmentu Obscura. Začne se třeba vystřelením v maskovanym boarding torpedo a následuje svižnej masakr zaskočenejch Eldarů na palubě vlajkový lodi. Při získávání dat o poloze jejich základny vyjde najevo, že plánovali úder na pevnost Slaaneshova kultu o kus dál - Deathwatch uvědomí Svatou Inkvizici a vydá se na cestu warpem, aby v cílovym sektoru spojila síly s expediční flotilou jednoho radikálnějšího inkvizitora a smetla uctívače Slaaneshe z povrchu planety. Při cestě warpem posedne Navigátora démon a v útrobách lodi začne hra na kočku a na myš. Když se zmrzačená loď konečně vyhoupne z warpu a Deathwatch tým provede společně s inkvizitorem výsadek na planetu, ukáže se, že ani s inkvizitorem nebude všechno tak docela v pořádku...
A tak dál a tak dál, ta variabilita je ohromná, nekonečná spousta různejch prostředí (úlový města, pouště, zapomenutý chrámy v ledovejch jeskyních, necroní hrobka, vesmírný lodě a space hulky...) a možnejch úkolů (pomoc pořádkovejm silám Adepta Arbitra, ničení kultů, odchyt genestealerů ze space hulku infikovanýho chaosem...), mariňáci můžou pocházet z tisícovky různejch kapitul, mezi kterejma často panuje otevřený nepřátelství, můžeš potkávat hrdiny, co jsou ve světě WH40K legendou, i postavit se těm nejhorším vymyšlenejm nepřátelům.