::R@keta >> Generation Web Vol.2>>

(zastavit refresh) << na vršek nahoru :: 144-163 z 198196 :: dolů dospod >>
uri
* 19. června 2024 [12:46:08] Re :: link
uri » Za me nejlevnejsi hotely vzdy a vsude. Nedokazu si obhajit priplatek za hezci interier a mekci rucniky, kdyz tam akorat chodim upadnout spat ')

A po spani na trajektu v indonesii mezi kozama a slepicama, me nerozhodi any svab z NYC ')

19. června 2024 [11:05:12] Re :: link
contyk » Po zběžnym chuchlení to má i lepší crime statistiky jak NYC proper; jako je to docela normální na ten americkej standard za mě. Na druhou stranu já jsem zvyklej na ledacos a třeba to nedokážu tak posoudit.

Tak doprava... ráno vyjdeš z baráku a za těch 20 minut jsi na Manhattenu; a večer nakalenej zpátky třeba vezmeš tágo, i když MHD teda jezdí pořád. Ale zmiňuju to jako možnost. Je samozřejmě naprosto validní chtít si připlatit $300+ za noc, aby tohle člověk nemusel absolvovat.

* 18. června 2024 [23:15:35] Re :: link
Stenly » a neni to nahodou nejaky murder capital ala kearny? ja videl ten hnusnej kus jersey jen z auta a teda celkem hardcore, ale nic o tom nevim.. ale kdyz jsme naposled kalil nekde v rakousku s lidma z okoli, tak mi rikal ktery z tech casti jsou fakt sajze, ze tam ani nezastavujou autem... imo hrube prehaneli, ale netusim

kazdopadne by me srala ta doprava kdybych tam jel poprvy, ted kdyz uz vetsinu toho nejnutnejsiho znam, tka to mozna zvazim, aspon by nam vic zbylo na zbytek vejletu do novy anglie

18. června 2024 [22:34:10] Re :: link
contyk » Stenly (22:17:12): Chvíli před covidem; když jsem to tam hodil teď, je to samozřejmě o něco výš, ale jsou tam pořád okej nabídky pod stovku.

* 18. června 2024 [22:29:47] Re :: link
Stenly » doreen (21:38:13): presne, ja taky muzu sam spat nekde ve spinavejch hadrech v pochybny ctvrti nebo ve stanu, ale kdyz jedeme dva se zenou na dovolenou kdyz oba makame celej rok 2 uvazky a vic, tak aspon chceme vlastni koupelnu a cistou postel nekde kam nepojedu hodinu a metrem v charles bronson deathwish modu

a teda kdyz uz se dotrepu pres pul zemekoule tak chci videt vsechny atrakce co me zajimaj a teda dam si par drinku za 30$ i kdyz to je vic nez mi vetsinu zivota muselo stacit na celej vecer.. zadny predrazeny kokotiny a snobsky restaurace, ale kolikrat v zivote muzu letet vrtulnikem pres central park... zazitky ,> veci i bez instagramu :)

* 18. června 2024 [22:17:12] Re :: link

18. června 2024 [21:38:13] Re :: link
doreen » Sili (21:22:27): však to nikdo netvrdí, to není nutný obhajovat :) snad nikdo si nemyslí, tuplem tady na raketě, že cestovat se dá jen s kapsama plnýma peněz

já nemám problém cestovat low cost, koneckonců často naše dovolený vypadají tak, že týden dva někde stanujeme a strávím pomalu celou dobu v jedněch hadrech, nebo se někde tři týdny flákám s jedním batohem.. na druhou stranu když cestuju v párečku někde do velkýho města, tak chci aby to mělo aspoň nějakou kulturu (což není "Cpat si bachor a bydlet v luxusu" ale třeba mít soukromej pokoj :D)

v NY jsme v roce 2021 bydleli za cca 5k na noc v krásným novým hotelu v midtownu, a ještě to byl nějaký lepší pokoj a výhledem atd
teď jsem v Pod v single pokoji a stojí to o půlku víc, přičemž to je pořád to nejlevnější, co je k mání.. šílený :)

Stenly (17:07:38): v Harlemu prý funguje nějaká crime spotting appka, která ti pošle notifikaci, když ve vedlejší ulici někoho střelí do hlavy :D

18. června 2024 [21:22:27] Re :: link
Sili » Hele já mám třeba kamarádku, žádná pipina, která je ale dost sedrena z práce a péče o postiženýho syna atp

A za zase radsi pořádně nasetri a jede někam na 14 dni ve velkým stylu kde nebude muset hnout prstem. A než aby si to nemohla užít se vsim všudy tak nepojede.

Ja zase než abych nejela vůbec, tak pojedu radsi sama a/nebo socstylem

Žádná cesta není špatná

18. června 2024 [20:53:49] Re :: link
contyk » Když já se tam mihnul naposledy, tak jsem si vzal AirBnB přes řeku v NJ, nějakých 20 minut obyč busem k Central Parku, za $75 na noc a bylo to úplně v pohodě. Jde to různě.

* 18. června 2024 [17:07:38] Re :: link
Stenly » doreen (23:45:26): ted jsme meli v londyne (na okraji, v blackheatu) obyc ale cistej hotel za 4k na noc, to je v NYC zcela vylouceny... to jsme platili jakoze 50% sleva v nejhlussi nesezonu v breznu za hilton fashion district... kdyz se divam na stejnej hotel na prelomu rijen/listopad tak google cena 450$ za noc, nejakej firemni ucet mi to srazi na 280$ – a to fakt neni zadnej luxus, naprosto obyc nicim nezajimava budova (na super miste z hlediska dopravy teda) kde ti hilton brandem garantuje, ze tam nebudes mit svaby velikosti jak v men in black... to je total ustreleny

kamos jede ted nekdy, ma hotel nekde na pomezi central parku a harlemu jak je museum of the city of new york a rikal ze plati tusim kolem peti litru taky, ale tam uz vecer asi (mirne) hrozi kulturni obohaceni

18. června 2024 [16:31:40] Re :: link
Sili » Kdyz jsme u toho, tak aktuálně sedim v Toruni (uz jedeme zpatky, ne ze by Torun byla u moře) pred kostelem, protoze je tu stin a kiminka si potřebuje odpocinout od chození a jenom cekam, kdy mi nekdo litostive hodi nejakou minci nebo me zlegitimujou mistni mestaci:))

Me ale prave tenhle kontrast hrozne bavi. Je to takovej muj sociologickej vyzkum, jak se mění přístup lidi, kdyz sedis s kabelkou od misi korsů na snidani v hotelu termal a tvaris se povysene a jak studenej cumak a naopak kdyz sedis tak trochu umaštěně na travniku a uculujes se na volezlyho psa.

Mela jsem zacit psat cestopisy, jako princ ladik zibura:)

Nic, jdu si dát zmrzku nekam, kde nas nevyhodi :))

18. června 2024 [16:04:01] Re :: link
Sili » Nerikam ze je to pro kazdyho samozrejme, jenom ze to taky jde, aby to nevypadalo ze cestovat se da jenom s plnyma kapsama peněz

Umim to i zadraho :D Ale me to takhle vlastně ba, tim spis ze jezdim sama a nemam pak pocit takove izolovanosti jako kdybych byla sama nekde v jednoluzkaci. A do restauraci sama nerada chodim obecne. Ted jsem pet dni v polsku u more a asi dost zhubnu, ja se proste tak nejak stydim takže jim u okynka nebo ze samosky kdyz jsem sama.

Navic vypadam podle toho ze spím v aute a mam psa kterej prave vylezl z potoka a ma na hlave zabinec
Jeste by me neobslouzili jako pretty woman

18. června 2024 [16:00:22] Re :: link
Sili » HI NYC hostel
Amsterodam avenue

Myslim ze jsem byla ve čtyřluzkovym pokoji pulku pobytu sama a pak ve dvou a taky ze to melo vlastni koupelnu

Ale to si možná pletu s maltou :D

18. června 2024 [15:09:59] Re :: link
doreen » Sili (10:28:30): uka hostel :)

18. června 2024 [10:28:30] Re :: link
Sili » Stenly (20:52:36): nasla jsem si to presne
7,5k letenka
8,3k hostel shared dormitory 6 noci na super místě
3k new york pass na ty hlavní atrakce
K tomu nejaka jizdenka na metro na celou dobu
Jidlo ponejvic samoska

Cpat si bachor a bydlet v luxusu si dost uziju v praci nebo na all inclusive dovolene u more, za oceanem chci hlavně videt jiny památky a kulturu. Pak to stoji co to stoji a muzu jet trikrat ročně :)

17. června 2024 [23:45:26] Re :: link
doreen » nás to vyšlo hned po covidu cca na 50k jednoho, 10 dní (z toho 3 v Bostonu teda), včetně dvou nhl, jednoho nba a většiny hlavních atrakcí

předloni ale zmizelo z trhu snad 15% hotelových pokojů kvůli migraci, takže teď spím za cca 300usd za noc v pokoji velikosti šatní skříně

ale Londýn aktuálně není moc velký rozdíl, mám pocit

Mc
* 17. června 2024 [23:06:29] Re :: link
Mc » já právě nechal 11k za 3 dny v Londýně, letenky relativně levný, bydlení ve shared dormitory mimo centrum, všechny přesuny po městě pěšky, jídlo levně krom jednoho oběda v china town... jenom jsme pili pivo
a to do toho nepočítám trojku za přebukování letenky a novej lístek na vlak, protože fckin brexit a už nestačí občanka, takže jsem letěl o 5 hodin později jiným letadlem

za tyhle prachy bych byl schopnej vyžít 2 týdnu v Rumunsku nebo měsíc v Gruzii

* 17. června 2024 [20:52:36] Re :: link
Stenly » Sili (0:11:43): loni nas stalo 10dni tusim 80k kazdyho a to jsme si koupili jen par knizek a jedli jsme vetsinou v chipotle a meli jsme hotel s velkou slevou, to nechapu jak se ti povedlo

14. června 2024 [10:06:13] Re :: link
doreen » Nás to před 3lety vyšlo taky překvapivě fajn, ale poslední dva roky jsou ceny hotelů naprostý úlet :/

14. června 2024 [0:12:50] Re :: link
Sili » A spis teda ještě min myslím, ale nechci kecat