::R@keta >> Generation Web Vol.2>>

(zastavit refresh) << na vršek nahoru :: 115-134 z 198179 :: dolů dospod >>
uri
* 23. června 2024 [18:03:53] Re :: link
uri » doreen (7:28:48): tak to snad ani ve meste nad 50k obyvatel nehrozi, potazmo od toho je hodnoceni a komentare.

Divocina to je, kdyz si nekde na road tripu a nemas na vyber, jedinej hotel co je online je vyprodanej a posilaj te na druhou stranu vensnice, ze nekde ma nekdo pokoj '))

Nejhorsi ubytovani sem zazil v Indonesii, kde uprostred dzungle byl "hotel" kterej nemel okna a ani site nad posteli a samozrejme byl plnej asi 1000 druhu hmyzu a pavouku. Skoly nemam a netusili sme s brachou jestli je neco z toho jedovaty nebo nas za par dni sejme malarie XD

Tychi
22. června 2024 [19:37:29] Re :: link
Tychi » https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg96KVrIUuj7etL1z4oI1AWgdbkwLZMV04UMIjzk8hJfdun5E9vvk9u0E5pCxGXH02-HuSouoYYQnQ7u2uJnKGquCnB9JSGsphBQkG6_1rbDdElpN5P1BNjYxla9QRaz3dYoImptNcpRRCtQeS8RAD_03xIIyn30sKu18j0MBnFehoxREJI2j4YRiN62iw/s280/geomag.jpg

* 22. června 2024 [18:51:07] Re :: link
Stenly » aktualne vcera jsem se holedbal ze nemam z chilli afterburner a hral jsem si na plechovou hubu, tak me dneska pambicek tresta..

nuke

* 20. června 2024 [18:39:18] Re :: link
Stenly » petrzalkaaaaaa

20. června 2024 [16:15:19] Re :: link
doreen » no, kolegyně mi vykládala, že bydlí na hranici Bronxu a že je to tam dost divoký, ale dá se to.. a pak pokračovala o tom, že byla na škole na výměnném pobytu v Bratislavě, kde podle jejího líčení na rozdíl od Bronxu skutečně šlo o život :D

20. června 2024 [14:06:34] Re :: link
Sili » :D

Na cejl, resp do bratislavske, jsem dlouhy roky chodila se zbranema na odbor zbrani a střeliva PCR a vzdycky jsem mela smiseny pocity jestli to je špatný umisteny nebo vlastne dobry :D

utubutu
* 20. června 2024 [9:26:16] Re :: link
utubutu » Ja jsem nam takhle neznale pri navsteve Brna bookla ubytko na Cejlu. Jako byl to kulturni zazitek pro muze.

20. června 2024 [7:28:48] Re :: link
doreen » Stenly (23:15:35): no,včera jsem se vyskytla v nějaké horší části Brooklynu a tam bych se teda taky dobrovolně neubytovala, haha

uri (12:46:08): ono to bude dost subjektivní, za ručníky bych si nepřiplácela, ale za absenci plísně a zdi, přes který není slyšet každý prdnuti, to zas jo :))

19. června 2024 [21:05:26] Re :: link
contyk » A jsem se aktuálně vrátil z prohlídky jiného bytu a bylo to fajn, tak jsem vyplnil žádanku. Třeba to i vyjde.

19. června 2024 [16:09:19] Re :: link
Sili » Batole, uz?
Jsi na řadě

19. června 2024 [13:40:51] Re :: link
Sili » doreen (21:38:13): cetla jsem s jednim batoletem:D

Jako kdyz jedu ve dvou tak taky vybiram bydlení jinak, to udělá určitě velkej cenovej rozdíl
A to jídlo a drinky, to se mě netýká
Za letenku, dopravu apod asi dáme nakonec všichni stejně ať cestujes jak cestujes.

Btw kdyby někdo cihl nějakou akční letenku do chicaga tak sem s ní, nejlevnější jsem našla asi za 12 k někde z Mnichova

Lord_Palda
* 19. června 2024 [13:16:08] Re :: link
Lord_Palda » my jsme teď na dovolenou přitaličili na hotelu na pilu kvůli děckám, ale asi jen v celkovém součtu 10, tak doufám, že to bude stát za to :D

uri
* 19. června 2024 [12:46:08] Re :: link
uri » Za me nejlevnejsi hotely vzdy a vsude. Nedokazu si obhajit priplatek za hezci interier a mekci rucniky, kdyz tam akorat chodim upadnout spat ')

A po spani na trajektu v indonesii mezi kozama a slepicama, me nerozhodi any svab z NYC ')

19. června 2024 [11:05:12] Re :: link
contyk » Po zběžnym chuchlení to má i lepší crime statistiky jak NYC proper; jako je to docela normální na ten americkej standard za mě. Na druhou stranu já jsem zvyklej na ledacos a třeba to nedokážu tak posoudit.

Tak doprava... ráno vyjdeš z baráku a za těch 20 minut jsi na Manhattenu; a večer nakalenej zpátky třeba vezmeš tágo, i když MHD teda jezdí pořád. Ale zmiňuju to jako možnost. Je samozřejmě naprosto validní chtít si připlatit $300+ za noc, aby tohle člověk nemusel absolvovat.

* 18. června 2024 [23:15:35] Re :: link
Stenly » a neni to nahodou nejaky murder capital ala kearny? ja videl ten hnusnej kus jersey jen z auta a teda celkem hardcore, ale nic o tom nevim.. ale kdyz jsme naposled kalil nekde v rakousku s lidma z okoli, tak mi rikal ktery z tech casti jsou fakt sajze, ze tam ani nezastavujou autem... imo hrube prehaneli, ale netusim

kazdopadne by me srala ta doprava kdybych tam jel poprvy, ted kdyz uz vetsinu toho nejnutnejsiho znam, tka to mozna zvazim, aspon by nam vic zbylo na zbytek vejletu do novy anglie

18. června 2024 [22:34:10] Re :: link
contyk » Stenly (22:17:12): Chvíli před covidem; když jsem to tam hodil teď, je to samozřejmě o něco výš, ale jsou tam pořád okej nabídky pod stovku.

* 18. června 2024 [22:29:47] Re :: link
Stenly » doreen (21:38:13): presne, ja taky muzu sam spat nekde ve spinavejch hadrech v pochybny ctvrti nebo ve stanu, ale kdyz jedeme dva se zenou na dovolenou kdyz oba makame celej rok 2 uvazky a vic, tak aspon chceme vlastni koupelnu a cistou postel nekde kam nepojedu hodinu a metrem v charles bronson deathwish modu

a teda kdyz uz se dotrepu pres pul zemekoule tak chci videt vsechny atrakce co me zajimaj a teda dam si par drinku za 30$ i kdyz to je vic nez mi vetsinu zivota muselo stacit na celej vecer.. zadny predrazeny kokotiny a snobsky restaurace, ale kolikrat v zivote muzu letet vrtulnikem pres central park... zazitky ,> veci i bez instagramu :)

* 18. června 2024 [22:17:12] Re :: link

18. června 2024 [21:38:13] Re :: link
doreen » Sili (21:22:27): však to nikdo netvrdí, to není nutný obhajovat :) snad nikdo si nemyslí, tuplem tady na raketě, že cestovat se dá jen s kapsama plnýma peněz

já nemám problém cestovat low cost, koneckonců často naše dovolený vypadají tak, že týden dva někde stanujeme a strávím pomalu celou dobu v jedněch hadrech, nebo se někde tři týdny flákám s jedním batohem.. na druhou stranu když cestuju v párečku někde do velkýho města, tak chci aby to mělo aspoň nějakou kulturu (což není "Cpat si bachor a bydlet v luxusu" ale třeba mít soukromej pokoj :D)

v NY jsme v roce 2021 bydleli za cca 5k na noc v krásným novým hotelu v midtownu, a ještě to byl nějaký lepší pokoj a výhledem atd
teď jsem v Pod v single pokoji a stojí to o půlku víc, přičemž to je pořád to nejlevnější, co je k mání.. šílený :)

Stenly (17:07:38): v Harlemu prý funguje nějaká crime spotting appka, která ti pošle notifikaci, když ve vedlejší ulici někoho střelí do hlavy :D

18. června 2024 [21:22:27] Re :: link
Sili » Hele já mám třeba kamarádku, žádná pipina, která je ale dost sedrena z práce a péče o postiženýho syna atp

A za zase radsi pořádně nasetri a jede někam na 14 dni ve velkým stylu kde nebude muset hnout prstem. A než aby si to nemohla užít se vsim všudy tak nepojede.

Ja zase než abych nejela vůbec, tak pojedu radsi sama a/nebo socstylem